En línia Virtual
15:00 h
La FECYT, juntament amb Elsevier, ha organitzat el II Cicle de Formació Online de la base de dades Scopus que tindrà lloc durant tot el segon semestre de l'any 2025, amb l'objectiu de donar a conèixer les actualitzacions, els canvis i les novetats d'aquesta base de dades, per mitjà de diverses sessions gratuïtes, en espanyol, i que es desenvoluparan durant els propers mesos.
Les sessions ofertades per al mes de novembre de 2025 són:
5 de novembre (de 10 a 11h): Scopus: mètriques i comparació de revistes
o Revisió del contingut específic sobre mètriques de revistes i com comparar-les de manera senzilla
o Revisió de mètriques convencionals i la classificació de cada font indexada per quartils
Com és habitual, cal recordar que aquestes sessions estan obertes i adreçades a tots els estudiants, investigadors i usuaris que formen part de qualsevol institució de R+D+i espanyoles amb llicència Scopus.
Podeu consultar totes les sessions i formalitzar-ne la inscripció prèvia a través d'aquest enllaç. La primera vegada que hi accediu us demanarà que us valideu a SABiDi amb les credencials de la universitat. A partir d'aquí, podreu elegir la sessió o sessions del vostre interès. Utilitzeu el correu institucional de la URV quan empleneu el formulari d'inscripció. Un cop formalitzada, rebreu un correu de confirmació que cal guardar perquè conté l'enllaç per poder accedir a la sessió el dia i l'hora indicat. Verifiqueu la carpeta de correu no desitjat si no l'heu rebut.
Tots els usuaris que realitzin els cursos i responguin el 100% de totes les preguntes en línia que es plantejaran en directe al llarg de la sessió, rebran per correu electrònic una enquesta de satisfacció i, unes setmanes més tard, el certificat d'assistència.
També es podran descarregar les sessions gravades i material de formació d'altres cursos sobre Scopus i també sobre Web of Science.