saltar al contingut principal

Exposició "Mirades del món" al CRAI seu Baix Penedès

Del 30 de gener al 9 de febrer de 2024

CRAI seu Baix Penedès

L'exposició consta de sis panells de "Dones del món" que són el resultat d'un projecte realitzat per l'ONG Mirades del Món i el Comitè de Solidaritat Óscar Romero.

Durant el curs 2022/2023, l'alumnat de 3r de primària de sis escoles de Tarragona (La Salle Tarragona, Escola Marcel·lí Domingo, Col·legi Lestonnac Tarragona, Escola CampClar, CEEP Sant Rafael i Escola El Serrallo) han conegut la realitat de sis dones del món de la mà de diferents ONG que treballen amb infants i dones d'arreu del món (ECCIT, Fundació Vicente Ferrer, Aldea Yanapay, AfricaNdoto, Kolam, Proide i Dream Nepal). Un cop les escoles han conegut la realitat de les dones, diverses il·lustradores han ajudat als infants a realitzar una il·lustració de les diferents realitats.

Els infants que han fet els dibuixos són: Berta Artigal, Carla Brota, Namíbia Coronado, Tati Ayala, Vanessa Castro i Gabriela Basin.