saltar al contingut principal
URV

Agenda

Centres d'interès "Fons adquirit amb l'Acord URV-Diputació" al CRAI campus Vila-seca i CRAI campus Terres de l'Ebre

Del 14 de desembre al 2 de febrer de 2024

CRAI campus Vila-seca i CRAI campus Terres de l'Ebre

Centres d'interès amb els fons bibliogràfics adquirits gràcies a l'Acord de la URV amb la Diputació de Tarragona: lectures obligatòries, literatura juvenil, jocs de taula, llibres d’idiomes i altres llibres d'utilitat per als estudiants sobre noves tecnologies (realitat virtual, drons, impressió 3D i intel·ligència artificial), tècniques d'estudi, com fer el TDR, gestió emocional, orientació professional, i molts altres.

L’Acord URV-Diputació facilita l'accés dels estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior de formació professional de Tortosa, Roquetes, Vila-Seca, Comarruga i El Vendrell al Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la URV, en les seves seus de campus Terres de l'Ebre, Vila-Seca i Baix Penedès, respectivament.

Més informació sobre l’acord a la guia.

Tots aquests documents també estan disponibles per al préstec per a tota la comunitat universitària.