saltar al contingut principal

I Cicle de Formació en línia de la base de dades Web of Science

Del 2 al 4 d'abril de 2024

Formació virtual

La FECYT, juntament amb Clarivate, ha organitzat el I Cicle de Formació Online de la base de dades Web of Science que tindrà lloc durant tot el primer semestre de l'any 2024, amb l'objectiu de donar a conèixer les actualitzacions, els canvis i les novetats d'aquesta base de dades, per mitjà de diverses sessions gratuïtes, en espanyol, de 60 minuts de durada, i que es desenvoluparan durant els propers mesos, a raó de 3 sessions per mes. Les sessions ofertades per al mes de abril de 2024 són:

• 2 d'abril (de 14 a 15 h): Buscar i analitzar les publicacions d'un autor/a a Web of Science (nivell avançat)
  • 3 d'abril (de 14 a 15 h): Buscar i analitzar les publicacions d'un/a autor/a a Web of ScienceCerca el perfil d'un/a investigador/a a Web of Science (nivell avançat)
  • 4 d'abril  (de 14 a 15 h): Gestionar el meu perfil d'investigador/a a Web of Science (nivell avançat)

Com és habitual, cal recordar que aquestes sessions estan obertes i dirigides a tots els estudiants, investigadors i usuaris que formen part de qualsevol institució d'R+D+i espanyoles amb llicència a WoS.

Podeu consultar totes les sessions i formalitzar-ne la inscripció prèvia a través d'aquest enllaç. La primera vegada que hi accediu us demanarà que us valideu a SABiDi amb les credencials de la universitat. A partir d'aquí, podreu triar la sessió o sessions del vostre interès. Utilitzeu el correu institucional de la URV quan empleneu el formulari d'inscripció. Un cop formalitzada, rebreu un correu de confirmació que cal guardar perquè conté l'enllaç per poder accedir a la sessió el dia i l'hora indicat. Verifiqueu la carpeta de correu no desitjat si no l'heu rebut.

Tots els usuaris que realitzin els cursos i responguin el 100% de totes les preguntes en línia que es plantejaran en directe al llarg de la sessió, rebran per correu electrònic una enquesta de satisfacció i, unes setmanes més tard, el certificat d'assistència.

També es podran descarregar les sessions gravades i material de formació d'altres cursos sobre Web of Science i també sobre Scopus.