saltar al contingut principal

II Cicle de Formació en Línia de la base de dades Web of Science

Del 2 al 22 de novembre de 2021

Virtual

Entre el 2 i el 22 de novembre, FECYT i Clarivate organitzen el II Cicle de Formació en Línia de la base de dades Web of Science. Les formacions van dirigides a estudiants universitaris, bibliotecaris, investigadors i qualsevol persona i usuari de la base de dades WoS.

El curs s'articula en 4 mòduls dividits en 15 sessions, en llengua castellana i de 60 minuts de durada, algunes de les quals es repeteixen en horari de matí i tarda.

• Mòdul 1: Examinar el panorama de la investigació
  • Mòdul 2.  Publicar a la revista adequada
  • Mòdul 3. Crear el teu perfil d'investigador
  • Mòdul 4. Avaluar la producció de les institucions

Podeu consultar totes les sessions i formalitzar-ne la inscripció prèvia a través d'aquest enllaç. La primera vegada que hi accediu us demanarà que us valideu a SABiDi amb les credencials de la universitat. A partir d'aquí, podreu elegir la sessió o sessions del vostre interès. Utilitzeu el correu institucional de la URV quan empleneu el formulari d'inscripció. Un cop formalitzada, rebreu un correu de confirmació que cal guardar perquè conté l'enllaç per poder accedir a la sessió el dia i l'hora indicat. Verifiqueu la carpeta de correu no desitjat si no l'heu rebut.

Tots els usuaris que realitzin els cursos rebran per correu electrònic una enquesta de satisfacció i, unes setmanes més tard, el certificat d'assistència on constaran totes les sessions en les quals s'ha assistit un mínim de 30 minuts.

També es podran descarregar les sessions gravades i material de formació d'altres cursos sobre Web of Science i també sobre Scopus.