saltar al contingut principal
URV

Agenda

Formació extraordinària en línia de la base de dades SCOPUS

Del 9 al 20 de maig de 2022

Del 9 al 20 de maig, FECYT i Elsevier organitzen el I cicle formació extraordinària en línia de la base de dades Scopus. L'objectiu és donar a conèixer, a investigadors, estudiants i personal bibliotecari, les actualitzacions, novetats i funcionalitats dissenyades per a les institucions.

Per aquesta edició s'han programat els següents 10 cursos gratuïts, d'una hora de durada i en llengua castellana. Les inscripcions ja estan obertes:

  1. Introducción a Scopus
  2. Scopus: búsqueda por materia
  3. Scopus: perfil de autor e instituciones
  4. Scopus: Métricas
  5. Scopus: Cite Score
  6. Scopus: sources y comparación de revistas
  7. Scopus: búsqueda avançada
  8. Scopus: trabajando con los resultados
  9. Más allá de Scopus: aprovechando los recursos de Scopus
  10. Scopus: Pregunta & Respuesta-LibGuide: on es resoldran els dubtes que hagin sorgit durant les sessions anteriors, i que es podran adreçar a l'adreça recursoscientificos(ELIMINAR)@fecyt.es amb l'assumpte: "Scopus: Pregunta & Resposta" per a que es facin arribar a les formadores.

Els podreu seguir mitjançant PC o amb el mòbil, a través de l'app gratuïta de GotoMeeting. També podreu descarregar-vos les sessions gravades i material d'altres cursos d'Scopus i de Web of Science.

INSCRIPCIONS

Consulteu totes les sessions i formalitzeu la inscripció a través d'aquest enllaç. La primera vegada que hi accediu us demanarà validació a SABiDi, empreu les credencials de la universitat.

Escolliu la sessió o sessions del vostre interès, utilitzant el correu institucional de la URV en emplenar el formulari d'inscripció.

Rebreu un correu de confirmació que cal guardar perquè conté l'enllaç per poder accedir a la sessió el dia i l'hora indicats. Verifica la carpeta de correu "No desitjat/ SPAM" si no ho rebéssiu.

Trobareu tota l'oferta de cursos virtuals al calendari de formació del CRAI.

NOVETATS

  • Suport en les inscripcions: si teniu algun problema en el procés d'inscripció, consulteu el següent tutorial. En cas de no resoldre'l, adreceu-lo emprant el correu institucional a recursoscientificos(ELIMINAR)@fecyt.es, descrivint el problema i afegint una captura de pantalla de l'error.
  • Certificació: durant les sessions caldrà respondre en directe a totes les preguntes que els formadors facin en viu. L'endemà de finalitzar-se les jornades, haureu d'emplenar una enquesta de valoració que us arribarà per correu electrònic. Al cap d'unes setmanes, rebreu un certificat d'assistència.

Compartir

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin