saltar al contingut principal

II Cicle de Formació en Línia de la base de dades Web of Science

Del 3 al 21 d'octubre de 2022

Virtual

Entre el 3 i el 21 d’octubre, FECYT organitza el II Cicle de Formació en Línia de la base de dades Web of Science. Les formacions van dirigides a estudiants universitaris, bibliotecaris, investigadors i qualsevol persona i usuari de la base de dades WoS.

El curs s'articula en 4 mòduls dividits en 15 sessions en horari de matí, impartides en llengua castellana i de 75 minuts de durada:

• Mòdul A: Explorar la investigació sobre un tema amb WoS
  • Mòdul B. Elegir la revista adequada per a publicar la teva investigació
  • Mòdul C. Crear el teu perfil d'investigador/a a la WoS
  • Mòdul D. Estudiar l’impacte acadèmic de les publicacions

Podeu consultar totes les sessions i formalitzar-ne la inscripció prèvia a través d'aquest enllaç. La primera vegada que hi accediu us demanarà que us valideu a SABiDi amb les credencials de la universitat. A partir d'aquí, podreu elegir la sessió o sessions del vostre interès. Utilitzeu el correu institucional de la URV quan empleneu el formulari d'inscripció. Un cop formalitzada, rebreu un correu de confirmació que cal guardar perquè conté l'enllaç per poder accedir a la sessió el dia i l'hora indicat. Verifiqueu la carpeta de correu no desitjat si no l'heu rebut.

Tots els usuaris que realitzin els cursos i responguin el 100% de totes les preguntes en línia que es plantejaran en directe al llarg de la sessió, rebran per correu electrònic una enquesta de satisfacció i, unes setmanes més tard, el certificat d'assistència.

També es podran descarregar les sessions gravades i material de formació d'altres cursos sobre Web of Science i també sobre Scopus.