Agenda
Exposició "Dones en lluita. Conflictes laborals a la indústria tèxtil de Tarragona (1961-1980)" al CRAI campus Sescelades
Del 21 de febrer a l'1 de març de 2022
L'exposició "Dones en lluita. Conflictes laborals a la indústria tèxtil de Tarragona (1961-1980)" fa un recorregut per la història de lluita de les treballadores de la multinacional tèxtil tarragonina Seidensticker-Valmeline. Elles van ser subjectes actius de la conflictivitat laboral a l'empresa entre el 1961 i el 1980 i protagonistes d'unes lluites que són peces fonamentals de la memòria històrica del moviment obrer femení.
Exposició “12 anys de la Setmana del Còmic de Tarragona” al CRAI campus Catalunya
De l'1 a l'11 de març de 2022
En motiu de la presentació del llibre Mirades i estudis des de la Setmana del Còmic de Tarragona del professor del Departament de Filologia Catalana Emili Samper, s'ha organitzat una exposició on es presenta una mostra dels cartells de les dotze edicions de la Setmana del Còmic a Tarragona. Els cartells combinen el còmic i la ciutat de Tarragona i han estat realitzats, a cada edició, per un membre de Delirópolis o per un autor convidat de reconegut prestigi, Cada cartell té el seu propi estil.
L'exposició es complementa amb un audiovisual i amb còmics seleccionats del fons del CRAI i està comissariada per Publicacions URV i el Centre d'Estudis Històrics i Socials Guillem Oliver.