saltar al contingut principal
URV

Agenda

Centre d'interès "Dia Internacional de les Llengües de signes (23 de setembre)" al CRAI campus Sescelades

Del 19 al 30 de setembre de 2022

CRAI campus Sescelades - zona de Divulgació de la planta 1 

La mostra, realitzada en motiu del Dia internacional de les Llengües de signes que se celebra el 23 de setembre, consta de fons del CRAI relacionats amb el tema i es complementa amb la visualització de vídeos, com per exemple, una entrevista a un raper sord-mut o una poesia en llengua de signes.

Centre d'interès "Dia Mundial del Cor (29 de setembre )"

Del 28 de setembre al 5 d'octubre de 2022

CRAI Medicina i Ciències de la Salut i virtual

Amb motiu del Dia Mundial del Cor, que se celebra el 29 de setembre, el CRAI Medicina i Ciències de la Salut ha preparat un centre d'interès que es pot visitar al vestíbul del CRAI, i també un recull virtual de recursos sobre la matèria. La selecció virtual inclou pàgines web, bibliografia recomanada, recursos electrònics disponibles, vídeos i podcasts.

Aquesta data va ser instaurada per la Federació Mundial del Cor amb la finalitat de conscienciar a la població sobre els factors de risc causants de les malalties del cor que cada any provoquen 18,6 milions de morts al món.